Systembolaget säger nej och jag vet inte riktigt varför. Är det att vara serviceminded? Är det att sätta kunden i centrum? De kanske helt enkelt är trött på korkade frågor? Ah, jag är 20. Jag lovar. Kan jag inte få handla? Eller: Nu har jag handlat för så mycket. Kan du inte slänga med en liten Rosita också som bonus? Eller: Har du också tagit mutor? Svaret är nej. Trefalt nej.
onsdag 18 oktober 2006
Systembolaget säger nej
Systembolaget säger nej och jag vet inte riktigt varför. Är det att vara serviceminded? Är det att sätta kunden i centrum? De kanske helt enkelt är trött på korkade frågor? Ah, jag är 20. Jag lovar. Kan jag inte få handla? Eller: Nu har jag handlat för så mycket. Kan du inte slänga med en liten Rosita också som bonus? Eller: Har du också tagit mutor? Svaret är nej. Trefalt nej.
Etiketter:
iakttagelse,
mat och dryck